Vissen gaat niet alleen om wat je vangt maar om wat het met je doet. Die ene aanbeet waardoor je hartslag omhoog schiet. De klunzige momenten van je vismaat waar je later om kunt lachen. En die vis die ontsnapt, maar wél voor altijd in je herinnering blijft hangen.
Dat is vissen — de beleving die je keer op keer terug laat komen.
Bij Shimano herkennen we die momenten maar al te goed.
Voor veel vissers is dit geen hobby, maar een way of life — een plek waar je je hoofd leeg maakt, waar je dichter bij de natuur komt, waar je leert kijken, voelen, de ultieme beleving.
Elke sessie brengt iets unieks: rust, spanning, uitdaging en verbondenheid met de natuur… iets wat je nergens anders vindt. De Why We Fish‑campagne laten onze vissers zien wat vissen voor hén betekent — een beleving die voor iedereen anders is.
Hun verhalen, momenten en drijfveren laten zien wat ons allemaal steeds opnieuw naar de waterkant lokt.